چه مدت می تواند مرحله به مرحله 5 CKD CKD 3 فاسد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به طور کلی، CKD به پنج مرحله با توجه به سطوح مختلف GFR.Así مشکل از چه مدت CKD مرحله 3 ممکن است در مرحله 5 CKD بدتر بستگی به عوامل متعددی تقسیم شده است.

اگر بیماران شرایط بیماری شدید و بیماران در حال حاضر در دیالیز، بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD در یک زمان بسیار کوتاه بدتر. اگر شرایط به این بیماری است که به خوبی، بیماران در سازماندهی یک وضعیت پایدار برای یک مدت طولانی کنترل می شود.

مهم نیست که چه نوع بیماری کلیوی ممکن است، پاس رو به سه مرحله از جمله دولت هیپوکسیک ایسکمیک در خون، فیبروز کلیوی از بافت در بدن، اختلال عملکرد کلیوی، بنابراین، درمان بیماری های کلیوی مزمن باید در تجدید عملکرد کلیه، پیشگیری از فیبروز بافت کلیوی تمرکز، بهبود حالت هیپوکسیک ایسکمیک.

کلید پیشگیری از بیماری کلیه به پیشرفت است برای نجات عملکرد باقی مانده کلیه. خوشبختانه، درمان طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می تواند کمک به بیماران برای تعمیر عملکرد کلیه اساسا "چهار به علاوه هفت" درمان است توسط بسیاری از کارشناسان کلیه که تجربه غنی در کار بالینی ارائه شده است. علاوه بر این، کارشناسان کلیه در اینجا خواهد شد درمان های برنامه نویسی خاص با توجه به شرایط مختلف بیماری و استفاده از این درمان را، اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان طبیعی و استفاده از درمان های طبیعی، شما می توانید به صحبت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم.

این ترکیبی از طب چینی برنامه خوراکی و خارجی است. "چهار" اشاره به یک بطری ترکیب Maikang، یک دوز از طب چینی دوز خوراکی از برنامه های خارجی از طب چینی و سینک با حمام پا طب چینی. "هفت" به معنای هفت سنتی طب چینی، از جمله درمان بخار، دایره درمانی، درمان فشرده گرم، حمام دارو، حمام پا، انما درمانی و طب سوزنی درمان.

کار درمان طبیعی برای جلوگیری از اجرا می شود بیماری کلیه در فیبروز و اساسا بهبود عملکرد کلیه.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1852.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: